Alkanut syksy on ollut ihana ja mielenkiintoinen, mutta olen hämmästynyt, miten paljon olen harrastanut SYÖMISTÄ!

Syön enemmän kuin hevonen, herkkuja laidasta laitaan ja joskus jotain järkevääkin. Johtunee imettämisestä. Olen jopa hieman lihonut, ihan pikkuisen vain, mutta sekin vaatii suuria määriä ruokia, sillä lapseni on yli nelikuinen ja imee siis ravinnokseen äidinmaitoa. Tänään herkuttelin mm. näillä: useita pullia, keksejä, jäätelöannos, herkullisia voileipiä, bratwurstia, suolatikkuja, Fazerin sinistä, olutta, lauantaimakkaraa, sipsejä, vohveleita, parmesaania. Terveellistä hiukan: tomaattia, basilikaa, parsakaalia, ruisleipää.

Täytyy myöntää, että kiva syödä hirveästi herkkuja ja kuitenkin pysyä suht koht hyvissä mitoissa. TIEDÄN, että tämä ilo on lyhytaikaista. Pitää ruveta rajoittamaan pahimpia ylilyöntejä, koska en tosiaankaan haluaisi olla ensi vuonna mikään tankki.

Olen nauttinut suunnattomasti liikunnan iloista, joiden pariin pääsin jälleen muutama viikko sitten. Vaunukävelyjä olen toki harjoittanut koko kesän, mutta nyt mukaan ovat tulleet kuntosalikäynnit sekä sulkapallo, joka tuottaa suurta iloa. Eilen pelasin vanhojen tuttujen kanssa nelinpeliä innoissani, ja sitten illalla olikin huomattavan hankalaa kyetä liikkumaan. Kaikki paikat aivan jumissa ja kipeinä. Mutta lisää tekee mieli, kunhan pelikavereita löytyy.